مهدیس پایاب ایرانیان


پشتیبانی از مشتریان فروشگاه

وظیفه‌ی پاسخگویی به مشتریان و پشتیبانی از آنها در صورت بروز هرگونه مشکل برای خریداران کارت شارژ بر عهده‌ی شرکت مهدیس پایاب است. پشتیبانی خریداران کارت شارژ در روزهای کاری از ساعت 8:30 صبح الی 5 بعداز ظهر به صورت تلفنی و سامانه تیکت بوده و از ساعت 5 بعد از ظهر تا 1 بامداد فقط به صورت سامانه تیکت است.
همچنین در روزهای تعطیل نیز پشتیبانی خریداران کارت شارژ فقط به صورت ایمیل می‌باشد.

پشتیبانی از مشتریان فروشگاه های شارژ شرکت مهدیس پایاب:

8:30 - 1700 17:00 - 1:00
روزهای کاری تیکت - تلفن تیکت
روزهای تعطیل تیکت تیکت

شکایات

در راستای سهولت ارتباط شما مشترکین عزیز با بخش انتقادات – پیشنهادات و رسیدگی به شکایات سامانه تیکت راه اندازی و همچنین شماره تماسهای زیر برای ارتباط با همکاران ما در اختیارشما قرار می‌گیرد:

شماره پشتیبانی : 021-66564054

آدرس: تهران –میدان توحید ‪،‬خیابان ستارخان‪ ،‬خیابان پاتریس لومومبا‪،‬کوچه یکم –پلاک‪ -2‬طبقه اول
کد پستی‪ : 1443794894


بازگشت کالا

ضمنا گاهي اما خیلی كم ممكن است بدليل اختلالات بانكی يا دلايل ديگر مبلغ شارژ از حساب شما كسراما رمز شارژ براي شما ارسال نشده و يا سیمكارت شما شارژ نشود.
اگر با اين مشكل مواجه شديد از 15 دقیقه تا 72 ساعت، مبلغ كم شده از حسابتان توسط بانك به حساب شما برگشت داده خواهد شد.
در غیر اینصورت با شماره پشتیبانی 66564054-021 تماس بگیرید.